רעיונות להכנת קישוטים לסוכה ירוקה מחומרים ממוחזרים

אני מאוד אוהבת את חגיי תשריי המבשרים את תחילתה של שנה חדשה. בראש השנה אנו שותלים את הזרעים ובמהלך השנה אנו נבחין בפירות שהניבו לנו בהצלחה. בחגי תשרי אנו מקבלים תשורה מהבורא ליכולת להתחדשות טובה. אני שמחה לתת תשורה לקוראיי הנאמנים במתן רעיונות להכנת קישוטים יצירתיים  שניצור עם הילדים מחומרים בשימוש חוזר כמו לדוגמה כדורי הפלסטיק הצבעוניים שהתפוצצו ההופכים לפרחים מרהיבים כקישוט לסוכה, שאריות חלקי פלסטיק וצעצועים, שקיות ניילון, פקקים, מכסים, ניירות צבעונים, בקבוקי פלסטיק, קפסולות של קפה, בתי נרוני שבת, גלילי קרטון, פסולת אריזות מזון וחומרים רבים הקיימים בבית.
לא צריך ללכת לקנות קישוטים, ניתן ליצור כיד הדמיון הטובה, לצבוע, לקשט ולתלות בסוכה המוארת והירוקה מקבלת את האושפיזין בהושטת ידה לסביבה..
כל תהליך היצירה יעודד אתכם להסתכל על החומרים הישנים כעל אוצר, תוך פיתוח דמיון וחשיבה יצירתית וליצור מהם קישוטים לסוכה בחדוות היצירה הירוקה. שמחה להציג לכם מספר רעיונות שיצרתי במהלך הסדנאות שהדרכתי לציבור הרחב. מוזמנים לראות גם בערוץ היוטיוב שלי סרטונים נוספים.. חג סוכות שמח!

הסבר להכנת מניפה עגולה עם מובייל רימונים כקישוט מקורי לסוכה מחומרים ממוחזרים:
נשארו לכם תחתיות של מגשי קלקר מאריזות של ירקות, תוכלו לצייר עליהם עם טוש את ארבעת המינים או רימון שהכנתי לצורך המובייל. אחרי ציור הרימון על גבי מגשית הקלקר,יש לגזור את צורת הרימון ולהדביק עליו שאריות של ניר אריזה בגוונים אדומים משני צידי הרימון. ניתן להדביק מדבקות אדומות להבלטת גרעיני הרימון וקבלנו רימון אדום ויפה המוכן לתליה. אפשרות נוספת היא לקחת תקליטור להדביק עליו נייר אריזה בגוונים אדומים המצויר כפול להדבקה על שני צידי התקליטור לקבלת רימון.  להכין מניירות צבעוניים קיפולים של אקורדיון בערך כ 5 דפים, מחברים את כל הדפים המקופלים ליצירת מניפה עגולה ומדביקים את הקצוות. תולים את הרימונים עם חוט דייג למניפה ומקבלים קישוט מרהיב צבעוני ויפה לסוכה והכל מחומרים ממוחזרים שיש בכל בית. 

לשיתוף:

השארת תגובה