השתתפות בתערוכת "אני רענני" אמני מוזה רעננה שמים את רעננה על המפה – יוני 2017

כמחווה ליום הולדתה ה- 95 של העיר רעננה, הוזמנתי להציג בתערוכה "אני רענני" יחד עם אמני "מוזה" רעננה  בסימן "רעננה על המפה". את התערוכה ארגנו נירה שרון ממנהלת העסקים בשיתוף אמניות "מוזה" רעננה מירי פסוב ולאה בלאס. מארחת התערוכה היא חברת תדהר רוגובין אשר הציבה את המיצגים בטרקליני הכניסה של מספר חברות הייטק, זאת כחלק מאירועי חודש הטכנולוגיה "יוניטק" המתקיים ברעננה.
בזמנו כל אמן קיבל את מפת רעננה ונתן לה ביטוי משלו. באמצעות היצירה אני מנסה להעביר מסר ודאגה לדורות הבאים, לשימור חזון לעיר ירוקה, לעידוד הייעור במרחב העירוני ולהמשיך בפיתוח בר קיימא תוך שימור העצים הבוגרים והעתיקים.
אנו נמצאים פה לא רק ליהנות מהטבע, אלא לדעת גם להחזיר לו אהבה, דאגה והכרת תודה לכל מה שמזין אותנו בחיי היום יום וביניהם העצים הנפלאים העוטפים אותנו בחיבוק ירוק כמטהרי ומצנני האוויר שאנו נושמים ודואגים לבתי גידול לציפורים ולבעלי חיים נוספים.
בתמונת המפה המוצגת כקולאג' בשילוב תמונות עץ הבוהיניה המשתנה בכל עונות השנה יחד עם תמונות שלי ושל נכדיי, התכוונתי להציג את הקשר האישי שלי להשתרשות בעירי דרך התבוננות עונתית מבעד לחלוני על שתיל עץ הבוהיניה הגדל בחצרי.
השתיל ניטע בט"ו בשבט 2010 בפעילות למען הקהילה שהייתי שותפה לה עם מחלקת הקיימות של העירייה לעידוד הייעור במרחב העירוני. היום העץ בן 7 שנים כמו נכדיי הבוגרים והוא מעניק מצילו ומיופי לטיפוח סביבה ירוקה ונקייה.
אירוע הפתיחה היה במעמד ראש עיריית רעננה מר זאב ביילסקי וסגניתו הגב' רונית ויינטראוב, נכבדי ציבור נוספים ואמני "מוזה" רעננה.
נשמח לראותכם מבקרים בתערוכה ו"מביאים מוזה לעסקים". התערוכה פתוחה לקהל  הרחב ברחוב זרחין 13 לאורך חודש יוני 2017 בין השעות 10:00- 21:00.
זו זכות גדולה להציג אמנות המציגה יוזמה קהילתית ועשייה סביבתית לשימור העצים והריאה הירוקה ברעננה.

לשיתוף:

השארת תגובה