סדנה יצירה ירוקה להכנת מוביילים מתנגנים מחומרים בשימוש חוזר

הוזמנתי  ע"י עמותת "ילדים בסיכוי – המועצה לילד החוסה" למתן מספר סדנאות ירוקות חווייתיות לילדי הפנימיות של העמותה בשיתוף פעולה עם עובדי בנק לאומי למשכנתאות והפעם ביקרתי ב"אחוזת הילדים" שבחיפה וגיליתי מקום קסום  המעניק מסגרת משולבת של בית ספר ופנימייה עם טיפול מסור לילדים. הבאתי איתי יצירות רבות מחומרים ממוחזרים להעשיר את הדימיון שלהם כיצד ניתן מחומרים רבים שיועדו לפח ליצור מהם מהפך וללמדתם כי הפסולת שלנו היא משאב יקר ערך לשימוש חוזר לצרכי אמנות ויצירה. היה תענוג לפתח בהם מודעות לחינוך סביבתי, חשיבה מחוץ לקופסה והנאה מחדוות היצירה הירוקה.

שמחתי לראות את התלהבותם הן מהתהליך והן מהתוצאה שבה אספנו צדפים, פקקי פלסטיק ומתכת, מפתחות מתכת ופלסטיק, תקליטורים, קפסולות של קפה, פעמונים ובקבוקי אקטימל ומכל החומרים הללו יצרנו מוביילים מצלצלים המתנגנים ברוח שיעטרו להם את הסוכה הירוקה שיבנו לקראת חג הסוכות.חלקם רצו לקחת את היצירה איתם הביתה וליצור מובייל חדש גם לסוכה הירוקה של הפנימייה.

היה לי לעונג להדריך את בני הנוער המקסימים ולהסתייע במתנדבי בנק לאומי למשכנתאות המתנדבים במהלך השנה בפעילות עם ילדי הפנימייה בנאמנות ולחוות יחד כולנו פעילות מהנה, ערכית ומועילה שהשאירה חוויה מהנה לילדים וחותם ירוק בשטח עם טעם של עוד.

לשיתוף:

השארת תגובה