יצירת חנוכייה מחומרים ממוחזרים לחג החנוכה

יצירת חנוכייה מחומרים ממוחזרים לחג החנוכה

רעיון נוסף ליצירת חנוכייה זוהרת בשיתוף פעולה בין דורי עם נכדיי היקרים שסיימו את בקבוקי מיץ פירות העשויים מפח בעלי מכסה מוזהב ואספו לי אריזות של קרמבו וממתקים, אריזות תחתיות אלומיניום ותקליטורים צבעוניים שחברו יחד ליצירת אמנות אקולוגית המאירה את החג באור זוהר ובהטמעת הערך כי הפסולת שלנו היא ממש אוצר.  הן התהליך והן התוצאה גרמו לנו הנאה ושמחה לקראת חג החנוכה. מי היה מאמין כי מכל הפסולת שנאספה התקבלה יצירה כה צבעונית ומרהיבה. חג אורים שמח.

המיוחד בחנוכייה הממוחזרת שמלבד שהיא עשויה כולה מאריזות מזון בשימוש חוזר שהיא גם ניידת וניתן לעיצוב שונה בהתאם למקום הקיים. ניתן לעצב אותה בעיגול, או במשולש או מרובע או בשורה אחת.
נהנתי מהתהליך של איסוף הניירות הזהובים של הנכדים שלי, שאוספים לי את אריזות הקרמבו והממתקים שאכלו ושהפסולת המשפחתית כמו  קפסולות קפה, בקבוקי מתכת ותקליטורים צבעוניים, חוזרת בחזרה למשפחה בצורת חנוכייה זוהרת ומאירה המלכדת את המשפחה יחד בעת הדלקת נרות חנוכה.

יצרתי קולאג' מחתיכות של ניירות אריזה זוהרות של ממתקים ושל קרמבו והדבקתי אותם על הבקבוקים כאשר בקבוק אחד גדול יותר מהשאר המיועד להיות השמש של החנוכייה. הדבקתי את הפקקים הזהובים  של הבקבוקים על תחתיות אלומיניום ישנות של אריזות מזון שגזרתי אותם בצורת פרח ואת הפרחים עם הפקקים הדבקתי לתקליטורים הצבעוניים.
וכך נוצרה חנוכייה אקולוגית וזוהרת מהפסולת המשפחתית שחזרה למשפחה כתוצר אמנותי כיאה למסר של האומנות הירוקה המושיטה את ידה לסביבה.
במסעה מן הפח הגיעה עד לטקס הדלקת נרות חנוכה באירוע הפתיחה של תערוכת "בועה" בהשתתפות אמני "מוזה" רעננה בה כיבד אותנו בנוכחתו ראש עיריית רעננה זאב בילסקי אשר בירך והדליק בה נר שלישי של חנוכה.

רעיונות רבים ליצירות לחנוכה תוכלו לראות בבלוג שלי "רעיונות ליצירה לחנוכה מחומרים בשימוש חוזר".

לשיתוף:

תגובה אחת

השארת תגובה