תערוכת "חיבוק ירוק 2" ECO ART – אמנים למען הסביבה (אוקטובר 2016)

רשמים מתערוכת "חיבוק ירוק 2" ECO AR אוצרת התערוכה רחל זיו. אוקטובר 2016. התערוכה התקיימה בסטודיו קנטי ביפו.
תערוכת "חיבוק ירוק 2" הנה תערוכה המציגה מיגון יכולות אמנותיות ויצירתיות בעשייה המשתמשת בפסולת ובמיחזור. המודעות העולמית לנזק הנגרם לסביבה על ידי האדם הולכת וגדלה.
בתחומים רבים ומגוונים נעשים ניסיונות להוביל שינוי בנושא היחס לסביבה: חשיבה ירוקה ומזעור הנזקים הנגרמים לטבע במהלך חיי היום – יום.
כל אלה מדגישים את הצורך בקיום תערוכות המביאות למודעות ציבורית, ומעבירות מסר תרבותי וחינוכי לשמירה ולשיקום, לחיזוק הקשר בין האדם לסביבתו ועוד…

כמחבקת עצים ותיקה,,החלטתי ליצור הפעם יצירה המעבירה מסר למניעת הפחתת כריתתם של העצים ההולכים ונעלמים מעולמינו ויצרתי במיוחד לתערוכה, גזע עץ כרות המזיל דמעות במסר "אל נא תעקור נטוע".
מתוך מחויבותי לסביבה וכאות תודה לעצים להעניק להם חיבוק ירוק ואוהב, להמחיש מחאה, כאב ועצב נגד כריתת העצים והיערות ההולכים ונעלמים מעולמינו.
באמצעות האמנות אני זועקת את זעקתם הכואבת של העצים הנכרתים בקלות בלתי נסבלת ואת הצורך למנוע בהם פגיעה הן במרחב העירוני, ביערות, בשמורות הטבע, בגנים ובצידי הדרכים.
יצירה נוספת שהצגתי היא "המסכה" המביעה את הצורך שהגיע העת להסיר את המסכה, ולהביט במציאות המטרידה של הסביבה בה אנו חיים. מציאות הזקוקה לשינוי ירוק ומידי.
מוזמנים לקרוא בבלוג שלי את הסיפור המרתק מאחורי חומרי הפסולת שהגיעו מבתים שונים עם סיפורים מרתקים. תוכלו לקרוא על תהליך היצירה וכיצד כל הפסולת קמה לתחייה מחודשת ליצירות אמנות בעלות מסר לחברה לשמירת הסביבה.
תודה כל המבקרים,החברים והמכרים שביקרו אותנו ונתנו אתנו חיבוק ירוק לסביבה… 


לשיתוף:

2 תגובות

  1. איריס דלומי הגב

    למירי היקרה,
    הביקור בתערוכה היפה היה חוויה נפלאה. הגעתי עם חברה, המבנה עצמו עם היסטוריה נפלאה. אני חייבת לציין שמכל העבודות שהוצגו והיו עוד מיוחדות, של מירי הכי יפות עם דמיון נפלא ועבודה מדויקת ומושלמת. פשוט מדהים! . תבורכנה ידייך!
    בברכה, איריס דלומי.

  2. ורדה שניידר הגב

    מירי יקירתי,
    היה שווה להגיע!!! תערוכה יפה. עבודותייך מרשימות, נהדר!
    ורדה שניידר

השארת תגובה