כלי קיבול לשתילת עציצים פורחים מחומרים ממוחזרים ECO ART

חומרים רבים שיצאו מכלל שימוש תוכלו ליצור מהם כלי קיבול לשתילת עציצים למשל קופסת פח ישנה של חמוצים שתוכלו לעטר אותה בשאריות של בדים, טפטים, אריזות שונות ולעטר אותה עם פקקים, כפתורים, פרחים מסוגים שונים, עיטרתי את קופסת הפח עם רשת שקיבלתי מזרים של פרחים , הדבקתי אותה עם דבק פלסטי לקופסת הפח ואחרי ייבוש ניקבתי חורים עם דוקרן, הכנתי פרחים מקפסולות של קפה והכנסתי אותם דרך החורים.  באותה השיטה תוכלו לעטר בכפתורים, תכשיטים ישנים, צדפים, מוצרי פלסטיק וזכוכית וכל דבר שיוסיף צבע לעיצוב הכלי. לא לשכוח לנקב את תחתית הכלי לניקוז המים שנאגרים מההשקיה. העיקר תלמדו ליהנות  מהפריחה החדשה ומחדוות היצירה הירוקה.

כלי לעציץ דקורטיבי מעוצב מבקבוק פלסטיק אדום מעוטר בפרחי קפסולות קפה ושאריות מפות פלסטיק, אמנות אקולוגית במיטבה המשלבת את פסולת האדם שנלקחה ממשאבי הטבע יחד עם הצומח מן הטבע.

כלי לעציץ בעיצוב אקולוגי מקופסת פח משימורים מעוטרת בשאריות רשת מאריזות זרי פרחים ומעוצבת בפרחים מקפסולות של קפה וניירות אריזה של ממתקים.

רעיונות נוספים ליצירה מקופסאות פלסטיק של רשתות השיווק שניתן לעטר אותם בציפוי של צדפים וחול מפוזר על דבק פלסטיק, שאריות בדים, טפטים, ניירות צבעוניים וכו', העיקר ללכת למשתלה או להנביט צמחים ולשתול אותם בכלים שציירתם מחומרים בשימוש חוזר, יש לזכור לנקב את הבקבוקים או הקופסה למתן יציאת ניקוז המים.

גם נהנה מחדוות היצירה הירוקה, גם פיתחנו את הדמיון וגם קבלנו תוצר חדש מחומר ישן שיצא מכלל שימוש.

רעיונות רבים נוספים ליצירת כלים לעציצים תוכלו לראות בגלריות של אומנות המיחזור.

תהינו מחדוות היצירה הירוקה ממירי ישראלי באהבה.


לשיתוף:

השארת תגובה